Kolmas nädal kodus treenimist sai läbi

Tallinna Sõudeklubi sportlased hoivad ennast vormis kodudes treenimisega. Täidetakse individuaalset treeneri poolt koostatud treeningplaani. Kolm nädalat treenimist kodus muutub aina mugavamaks ja otsitakse võimalusi treenimise põnevamaks tegemiseks. Suurem osa treeningutest on suunatud sõudeergomeetritel treenimisele ja teisel kohal on treeningplaanides välja toodud jalgratta või jooksmise trennid. Väiksemas osas tehakse jõudu oma keharaskusega.

Toitumissoovitused immuunsüsteemi toetamiseks

Spordimeditsiini SA toitumisnõustaja Kerstin Joandi kordab üle põhitõed, kuidas toetada toitumisega oma immuunsüsteemi ja tagada parem kaitse külmetushaiguste vastu. Samuti on välja toodud mõned olulisemad toitained, mis aitavad immuunsüsteemi tugevana hoida ja näited, millistes toitudes neid leidub

Tallinna Sõudeklubi sportlased treenivad kodustes tingimustes

Tallinna Sõudeklubi teatab, et treeninguid alates 13. märtsist klubis ei toimu. Esialgne periood on kaks nädalat ja muudatustest informeerime klubi kodulehe kaudu. Sportlaste treeningplaanid kohandatakse vastavalt sellele, et neid saaks täita kodustes tingimustes.